אודות

מי אנחנו?

תיירות זה לביא, מציעה ימי כיף וגיבוש לחברות וארגונים וכן פעילויות, סדנאות ואטרקציות מגוונות לקהל הפרטי, זוגות ומשפחות המגיעים לאחד האזורים היפים בארץ - הגליל התחתון.

הגליל התחתון הוא אזור קסום, המשלב נופים ירוקים לצד תכול הכנרת, גבעות, הרים ועמקים, אזור שרבים רואים בו את פרובאנס או טוסקנה. 

הנופים הנפלאים מזמינים לצאת מהרכב ולטייל ברגל במסלולים הרבים, לעלות על אופניים, או להתנסות ברכיבה ברייזרים, טיולי ג'יפים, נסיעה ברכב ספארי ועוד. 

באזור היפייפה הזה, כולם מוצאים מה לעשות ובמה להתנסות. בדקו באתר את ההצעות שלנו לסדנאות ופעילויות, לסיורי מורשת יחודיים וכן לשפע רעיונות לימי כיף, ימי גיבוש, נופשי חברה בלתי נשכחים.

הסיפור שלנו

קיבוץ לביא נקרא על שם פונדק דרכים שהיה במקום מתקופת המשנה והתלמוד ושירת עוברי אורח שהיו בדרכם מציפורי לטבריה, שתי ערים חשובות וידועות מאוד בתקופה זו.


בשנת 1949, עלתה חבורת צעירים רובם, נערים ונערות פליטי שואה שהצליחו להימלט מגרמניה, ברכבת הילדים – ה”קינדערטרנספורט” על גבעה חשופה בלב הגליל התחתון, ללא מים וללא אמצעי קיום, בתנאי הקרבה חלוצית קשים ונאחזו בקרקע.

כשפנו למוסדות וביקשו עזרה, אמרו להם להסתדר בכוחות עצמם. וכך מספרים זקני הקיבוץ: "אמרו לנו לעלות – ועלינו. הגליל קסם לנו, וכן ההיסטוריה רבת העלילה והגבורה של חבל ארץ זה ויהודיותו בעבר".

 

בלב הקיבוץ עומד בית כנסת אשר נבנה בסגנון הבנייה שאפיין את בתי הכנסת העתיקים בגליל. לצידו בית מדרש מפואר ושניהם מהווים מקום התכנסות ולימוד תורה ויהדות. בקיבוץ פועל בהצלחה גם מפעל ליצור ריהוט לבתי כנסת הידוע בארץ וברחבי העולם, בו ניתן לבקר, וכן מלון אירוח ברמה גבוהה ביותר ובו 188 חדרים.


אנו רואים בתיירות זה לביא ובמלון סגירת מעגל של אירוח ותיירות שהחל באותו פונדק דרכים מתקופת המשנה והתלמוד וממשיך גם כיום.

סיור בבית מורשת בקיבוץ לביא - תיירות זה לביא
סיור בקיבוץ לביא - תיירות זה לביא

חוויות מהגליל עד הכינרת

אנו בתיירות זה לביא מזמינים אתכם להגיע ולגלות את אחד האזורים היפים בארץ.

אזור ובו נופים ירוקים, נחלים זורמים, גבעות והרים המציעים תצפיות לנופים נפלאים וכנרת יפיפייה עליה נאמר בצדק: "יש יפות ממנה, אבל אין יפה כמוה".

אזור הגליל משופע באתרים ארכיאולוגיים, אתרים הסטוריים ואתרי מורשת. חקלאות שורשית סדנאות אמנות ומוסיקה, לצד אטרקציות מלאות אקשן. פעילויות וסדנאות רגועות, לצד פעילויות מוטוריות או פעילויות מים מלהיבות.

זוגות ומשפחות, יוכלו לבחור את הפעילויות והאטרקציות לפי סגנון החופשה שלהם ולפי גיל הילדים ובני הנוער. 

לחברות, ארגונים או קבוצות מאורגנות, אנו מציעים מגוון ימי כיף וימי גיבוש בהתאמה אישית לפי תקציב, עונת שנה והסגנון הרצוי. 

יש לנו ניסיון רב שנים בתיירות באזור זה, אנו מכירים כל פינה וכל אתר ונוכל להציע ולהמליץ על סדנאות, ארוחות, אטרקציות ופעילויות מתאימות. איתנו תוכלו ליהנות מחוויות יחודיות ובלתי נשכחות לאורך כל השנה.

בין לקוחותינו

הפעילויות היו מאוד מיוחדות, עם ערך מוסף של אנשים מקסימים, ששיתפו אותנו בסיפורם האישי: גל מ"סבתא יהודית", שסייר איתנו בחווה האורגנית. יוסי, היינן של יקב עמק יזרעאל, שלימד אותנו על יין, ופינק אותנו בכל כך הרבה סוגי יינות. אתה, דוד, שליוות אותנו במסירות ודאגת לכל פרט.כולנו נהננו מאוד ובהחלט התגבשנו, במיוחד בתחרות הבנים נגד הבנות במשחק הניווט.

העובדים מאוד נהנו אתמול.
היה יום מיוחד, הפעילות המגבשת, האוכל הטעים, המקום המיוחד והמקסים.
בקיצור היה יום מהמם ומושלם.
תודה על הכל


אירית וידל
פקיד שומה רמלה

יום גיבוש לשכתי נפת כנרת טבריה.
רצינו להודות לכם על שפתחתם את שערי הקיבוץ עבורנו -
תודה על פינוקי הבוקר שקיבלנו -
תודה על הסקירה על הקיבוץ מאפייניו והקמתו – היה מרתק.
תודה על אוכל טעים ואווירה נעימה.

על כל אלה - תודה רבה !!!

מתעניינים בפעילות? יש לכם שאלות?
כתבו לנו ונחזור אליכם עם כל הפרטים

פתח שיחה בוואצאפ
צריכים עזרה?
היי
איך נוכל לעזור לכם?