סדנת שוקולד לגיבוש וכיף

סדנת שוקולד לגיבוש וכיף בגליל התחתון, חוויה מתוקה וטעימה, יצירתית ומשמחת.

כאשר אתם מארגנים יום כיף וגיבוש לעובדים כדאי מאוד לשלב בין סוגי פעילויות שונים, כדי לתת חוויות המתאימות לקהלים שונים.

 

גם למשפחות או זוגות היוצאים לנופש, אנו ממליצים לגוון בין פעילויות בטבע למקומות סגורים, בין מנוחה לפעילות מוטורית או פעילות גופנית, ככה תוכלו ליהנות מכל העולמות ולצאת עם חוויות מלהיבות ומהנות לכולם.

סדנת שוקולד היא דרך מעולה לייצר כיף וגיבוש ולחבר בין אנשים. השוקולד מייצר אדרופינים ומעלה את רמות ההנאה והאהבה. הוא עוזר לשחרר מתחים ונותן לנו אתנחתא של רוגע, ישיבה בצוותא והפעלת החוש היצירתי.

וגם אם בין המשתתפים יש אנשים שאינם יצירתיים, עדיין לא מדובר בציור או פיסול, אלא ביצירה מתוקה וטעימה שניתן לאכול אותה גם אם היא פחות יפה. לכן אנו רואים בסדנה הנאה מלאה של כל המשתתפים.

דבר נוסף שאנו רואים, הוא החיבור לילד / הילדה שבנו. גם אנשים מבוגרים שלעיתים עוסקים בתחומי ביטחון, או ספורט או בתחום הניהול המעונב, אחרי כמה שניות, משתחררים, חיוך גדול עולה על הפנים והם מתלהבים ועושים ומשתפים.

לכן יותר מהרבה סדנאות אחרות, אין כמו סדנת שוקולד לגיבוש ולכיף.

 

 

סדנת שוקולד בגליל התחתון - תיירות זה לביא

 

מה נעשה בסדנת שוקולד לגיבוש ולכיף:

בסדנת השוקולד תקבלו מידע על השוקולד על סוגיו השונים ועל תהליך הייצור של השוקולד – משלב הגידול של הקקאו ועד ליצירת היצירות הטעימות בסדנה. נכיר את המגוון הרחב של צבעים, טעמים ותוספות ומאפשר לכל משתתף למצוא את הטעם האישי שלו וליצור יצירות יחודיות, מלאות בטעמים.

 

סדנת השוקולד מעניקה הזדמנות לצוותים לשחרר מתחים ולפרוק מצבי לחץ. במהלך היצירה, המשתתפים מובילים לקדימה רעיונות ויכולות, משתפים ומתנסים בשיתופי פעולה, ומגלים צדדים חדשים של זהותם. ההתרגשות מהיצירה היא לא פחות מההתלהבות מהתוצר הסופי – השוקולדים הייחודיים שהם יצרו.

 

למעשה, סדנת השוקולד היא לא רק פעילות מהנה, אלא גם יצירתית ומלהיבה. היכולת ליצור משהו משלנו, להביא לחיים את הרעיונות והרצונות שלנו בדרך שמשפרת את החוויות של הצוות ומעניקה לכל משתתף את השיעור הנהדר ורב הערך של "אני יכול".

 

 

סדנת שוקולד לנופש חברה - תיירות זה לביא

 

אנחנו נשמח לייעץ לגבי שילוב של פעילויות ואטרקציות נוספות ביום הגיבוש והכיף שלכם, כך שתקבלו חוויות משלימות המותאמות לזמן, לתקציב, לעונת השנה ולאופי המשתתפים.

שלחו לנו הודעה בוואטסאפ: 053-2406216

או כתבו לנו בצור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתעניינים בפעילות? יש לכם שאלות?
כתבו לנו ונחזור אליכם עם כל הפרטים

פתח שיחה בוואצאפ
צריכים עזרה?
היי
איך נוכל לעזור לכם?